vrijdag 30 januari 2015

## Het Goed ##

Allereerst mijn werkje. Ja, het is anders. Ik had mijn randjes af en toen zag ik het. Het klopt niet. Toch vind ik dit randje ook mooi. Nu ben ik aan het bedenken of ik randje 6 er nog bij zet of verder ga met randje 7 wat morgen uitkomt. Ik weet het nog niet. Het hoeft van mij niet allemaal hetzelfde te zijn als iedereen....anders is ook mooi. Als je maar borduurplezier hebt toch?


Deze week ging ik even bij het Goed neuzen. En wat heb ik daar gevonden.... dit boekje van DMC met de patroontjes die op mijn eerste lap staan. Voor 0,25 eurocent....lachen....



2 opmerkingen:

Natalie zei

Moet ook maar eens bij het Goed gaan neuzen, wat een schattig boekje! Je "mislukt" randje ziet er wel heel leuk uit en geeft je randjesrol wel iets unieks!

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

je randjes zien er PRACHTIG uit !!.. veel borduurplezier!

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##