vrijdag 23 januari 2015

## Een vrouwenhand en een koeientand staan nooit stil ##

Nou,  hè hè, ik ben bij. Na mijn bewerkelijke inleiding ben ik nu ingelopen met de randjes. Vanaf nu kan ik lekker mee met de rest van de groep. Iedere week mijn twee randjes borduren. En iedere keer genieten van hoe mooi het wel niet wordt.

Afgelopen weekend hoorde ik nog een uitdrukking die ik niet kende. Ik had het met een mevrouw over dat vrouwen altijd zo druk in de weer zijn; en nooit stil zitten. Ze zei: "Een vrouwenhand en een koeientand staan nooit stil" Daar zit iets in.


2 opmerkingen:

Natalie zei

Goede quote! Denk dat dat inderdaad van toepassing is op velen van ons. Je randjes worden mooi!

Bedankt ook voor de FB-tips, al wist ik dit al maar FB wil echt nóóit doen wat ik wil. Ik kan bijvoorbeeld alleen de afbeelding kiezen van of mijn banner of van een linkje aan de zijkant, grrrr.

Fijne zondag!

Esther van Lange zei

En toch denk ik dat dat anders kan.
Klik op de titel van het blogje dat je wilt plaatsen op facebook. Kopieer deze link. Plak deze in facebook en dan moet je kunnen kiezen uit de foto's die in dat blogje staan. Dus niet de algemene link van je blogtitel. Snap je wat ik bedoel. Ik wil je graag helpen hiermee, zodat het wel lukt. Groetjes en bedankt voor je reaktie! FIjne zondag.

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##