woensdag 22 augustus 2018

## 100 Days of cross stitch SAL ##

♡♡♡♡♡

Er worden heel wat steekjes gezet in SAL-land

Sinds 12 dagen kun je meedoen met: 100 Days Of Cross Stitch
100 dagen een klein patroontje borduren van 11 x 11 steekjes
Een klein werkje iedere dag

Je mag zelf je materiaal uitkiezen
en je mag zelf bedenken hoe je de motiefjes wilt verwerken
Vrijheid blijheid

Op de facebookpagina 100 Days Of Cross Stitch kun je de patroontjes vinden

De patroontjes zijn gemaakt door Michelle Blanco

Zij heeft een intagram account aangemaakt voor deze SAL onder de naam  cozylil10

Ik borduur op een linnen theedoek, gekregen van een Restaurant in Waasmunster
Ik borduur met rood verloopgaren over 2 draadjes

Hier mijn vorderingen tot nu toe van deze SAL

100 Days Of Cross Stitch

Maar ik ben ook nog bezig met andere handwerkjes
De link naar deze SALS vind je links van deze foto's

Antichi Ricami

Petits Carrés Brodés
Zo leuk om te doen

Warme groet
Est'hers

♡♡♡♡♡

2 opmerkingen:

Annelein zei

Wat een leuk blogbericht! Je wordt vanzelf blij van de kleurtjes... Wat hebben we toch een fijne hobby... Ik geniet van je creaties... Heb een fijne dag... ;)...

Esther van Lange zei

Dank je wel. Ja wat hebben we toch een fijne hobby ... Groetjes

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##