woensdag 7 januari 2015

## Van start..... ##





Gisteren kwam mijn materiaal binnen voor het project van dit jaar! Even een aarzeling, want als je begint is er geen stoppen meer aan. Tenminste dat is wat vele beweren als ze eenmaal begonnen zijn. Dus een zoompje en een middenlijn gemaakt, om het tellen te vergemakkelijken. Er kunnen 80 steekjes op een rij, ipv 103, dus dat wordt af en toe aanpassen. En ja, ik ben linkshandig en dat betekent toch een extra handicap. Want deze wereld is toch gemaakt voor rechtshandige mensen. Maar vol goed moed aan de slag! Het eerste patroon uitgeprint via de site Randje per Week. En begonnen, we zijn van start.....! En na een avondje nu gewerkt te hebben, ja het is verslavend, en je moet oppassen dat nou niet alle randwerkzaamheden(want dat zijn ze ineens) blijven liggen. Zoals het huishouden enzovoorts. Het viel me nog niet mee om al die gaatjes goed te vinden ondanks dat ik gebruik maak van die (hele fijne) bolletjesnaald. Dat kwam, bleek toen ik een leesbril over mijn gewone bril heen zette,  door mijn ogen. Die zijn weer aan een update toe. Tot die tijd borduur ik met dubbele bril.

Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##