zondag 4 januari 2015

## Randje per week 2015 ##

Vorig jaar heb ik me aangemeld voor de groep RPW op facebook, ofwel randje per week. Zelf heb ik niks gemaakt. Maar wel heel het jaar me verlekkerd aan al die hele mooie werkjes van andere mensen. En toen in december vorig jaar alle randjes in boekvorm uitkwamen heb ik dat besteld. Nog twijfelde ik om zelf te beginnen. Maar nu ben ik overstag en heb ik besloten om ook mee te gaan doen. Dus ik heb materiaal besteld bij Atelier Soed Idee het winkeltje van een van de initiatiefneemsters van dit project. Doordat ik zolang getwijfeld heb, heb ik nu geen materiaal terwijl het project al begonnen is. Afgelopen zaterdag zijn de eerste twee randjes bekend gemaakt. Dus ik moet nog even met smart wachten en dan kan ik aan de gang. Het lijkt me leuk om met dames uit het zuiden des lands om de keukentafel te zitten en samen (randjes) te borduren, een zogenaamde Keukentafel Bee. Heb een oproepje geplaatst op de facebookpagina. Omdat ik nog geen randjes kan laten zien een ander werkje wat ik gemaakt heb:


Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##