zondag 8 februari 2015

## Heb er zin in ##

Zin in de komende week. Een met veel borduurpleziertjes, zoals de (randjes) Keukentafel Bee a.s. dinsdag vanaf 13.00 uur aan mijn keukentafel. Donderdag ga ik heel de dag naar de Handwerkbeurs in Zwolle. Dus dan zie ik je misschien wel. Gewoon allemaal leuke dingen om te doen.



Zonet mijn zondags werkje afgemaakt. Wat een leuk tweede randje. Ik heb hem opgesierd met een kraaltje in het centrum. En, hoe vinden jullie Meneer de Haan met zijn mooie sierlijke staart? Ik vind hem zelf prachtig. In de link vind je het patroontje van deze haan.




Ben bezig om materiaal en patroontjes te verzamelen voor mijn letterbak borduren. Manlief heeft de bak een mooi kleurtjes gegeven. De letterbak is er klaar voor. Dus ik kan dadelijk aan de slag. Honderd-en-veertig (140!) vakjes om te vullen met een borduurtje! Leuk al die kleine werkjes.




Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##