maandag 23 februari 2015

## Work in progress ##

Een weekje "vrij" gehad. De kinderen en mijn man hadden carnavalsvakantie. Lekker iedereen thuis. Onze jongste zoon heeft samen met zijn vriendengroep een wagen gebouwd en hij liep mee in de optocht op zondag. Hun spreuk: met carnaval staan wij op springen. Dat leverden hun de aanmoedigingsprijs op in Riethoven. De dag daarna in de optocht van Bergeijk vielen ze niet in de prijzen.



En lekker veel tijd gehad om te handwerken aan al mijn werkjes.

# De randjes #

Het begint echt een lap te worden. De randjes van deze week waren niet zo moeilijk. Maar wel leuk om te borduren. En kijk, jahaaa.....ik heb een klos. Gemaakt door een kennis van ons. Ben er helemaal blij mee.


# Merkwaardig motief per maand  en randje per week 2014# 

Het begin is gemaakt. Ik heb een van de randen verwerkt in het midden op mijn theedoek. Misschien komt er nog een tekst in te staan, misschien ook niet. Ik wil er ook de randjes van 2014 op gaan verwerken samen met de motieven die er nog uitkomen iedere maand. Heel leuk werk. Maar heel klein en fijntjes. Kan ik niet te lang achter elkaar doen.


# Open Zomenfestival #

Mijn rand begint vorm te krijgen. Erg bewerkerlijk, maar dan heb je ook wat. Ik ga niet alle zomen doen. Deze lap is niet heel lang. Het is kijken hoe het me bevalt en of ik het echt leuk vind om te doen. Tot nu toe wel. Erg leuk om alle technieken eens zelf uit te voeren.



Uitbreiding minibieb

Kijk toch eens wat leuk....er is een kinderminibieb bijgekomen. Mijn man heeft ook zijn best gedaan tijdens zijn vakantie. Deze huisjes zijn van zijn hand. De onderste is sinds afgelopen zaterdag open. Nu kunnen de kleine lezers ook gratis boeken lenen. Er is een Facebookpagina van Est'hers Little Free Library met allerlei leuke berichtjes.



Tot zover deze week.
Groetjes,
Est'her

2 opmerkingen:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

mooie update.. veel borduurplezier :-)!

Anoniem zei

leuk verhaaltje, goed gewerkt, Gerdie

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##