Est'hers
zaterdag 8 september 2007
Kindertaal (15)
Uitspraak van J.:
"Ik snoep niet, ik koek!"
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##
## 'n Shrug (2) ##
RSS feed
Uitbreiding minibieb
Geen opmerkingen:
Een reactie posten