Est'hers
woensdag 12 september 2007
Kindertaal (16)
Tijd.
S. vanmorgen: "het is al kwart over half negen."
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##
## 'n Shrug (2) ##
RSS feed
Uitbreiding minibieb
Geen opmerkingen:
Een reactie posten