woensdag 18 december 2019

Summer en Winter borduur bee

een collage van Fabookpagina; Collages my passion

Vroeger was ik een breister tegenwoordig ben ik hoofdzakelijk een borduurster.

In augustus organiseerde ik een Summer Borduurbee.
Een borduurdag bij mij in de boerderij.
Het leek mij leuk om een dagje met allemaal borduurmeisjes,
samen te borduren en te kletsen over borduren.
Ideetjes uit te wisselen.
Te kijken en leren van en naar elkaars werk.

Er kwamen dames uit heel het land.
Dames die ik ken van de Borduurweekenden van SoedIdee.
Dames uit mijn kennissenkring.
Dames die het gelezen hadden op Facebook.
Een dame die het had gelezen in een plaatselijk krantje.
Zo leuk!

Uiteindelijk waren er 20 dames die dag!

Ik zorg voor koffie en thee met iets lekkers.
Voor een uitgebreide lunch.
Deelname kost 7,00.

Zaterdag 11 januari is het Winter Borduurbee.
Wil je meedoen?
Laat me het even weten hier staat mijn emailadres.

Mijn breirol is weer gegroeid.


Mijn borduurwerken liggen in de pauzestand.
Ik kom er gewoon niet aan toe.


Ruitjes ... druifjes ... kubusjes
het blijft zo leuk om te doen.

♡♡♡♡ 

Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##