zaterdag 14 december 2019

10 - 11 -12 .... en meer leuks

Mijn breirolletje is gegroeid de afgelopen week.
Op de foto hieronder heb ik hem meegenomen naar het Breicafé Eersel.
Gezellig samen handwerken.


Met de feestdagen maakt Ludy altijd geschenkdoosjes.
Iedereen mag er een uitzoeken.
Zo leuk!


Het wordt een waar rolletje.


Klein; maar fijne patroontjes.


Samen met mijn mama aan de keukentafel.
Zij borduurt "de Kruidentuin".


en de zigzag lukt ook ...


Zo dat was mijn breirol deze week.

Even nog iets heel leuks ...

Komend jaar op zaterdag 11 januari organiseer ik een
Wil je meer weten druk op deze link.

Voor komende week weer veel breiplezier!

♡♡♡♡



1 opmerking:

Annelein zei

Wat leuk dat je rolletje mee op reis ging... En wat oogt het lief met zo'n rood/wit ruitje... <3...

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##