zondag 1 december 2019

Breirol - winter 2019

Weer zo'n leuk project om te maken, een breirol
Vandaag start de Breirol - winter 2019 door Willeke
Ze schrijft er over op haar blog Annelein Design

Iedere dag in december een klein patroontje

Niet al te moeilijk
Alleen recht en averecht

Zo leuk
Ik doe mee
Het garen is besteld;
Durable Ecru 12
Ik ga breien met naald nr. 2

Zoek je de patroontjes
Kijk op haar blog
Hier is: patroontje 1

Doe je ook mee?

Mijn breiverleden komt weer helemaal tot leven.

Wat heb ik toch eigenlijk al veel gemaakt

een vest voor een vriend
truien voor mijn toen nog verkering
een babyponcho
babyslofjes
babygilet
babytruitje
penguono

ik weet het zelf allemaal niet meer

Hieronder een van mijn gebreide werkjes


Dit truitje heb ik gebreid voor Elske


Een babytruitje voor mijn pop


De sluiting aan de achterkant


Een muizentandje aan de mouw


Het kraagje

Ik heb er in ieder geval helemaal zin in!

Als je meedoet met de breirol:
Succes!

♡♡♡♡




2 opmerkingen:

Diny Jasperse zei

Leuk Esther dat je hierover schrijft op jou blog. Ga denk ik ook meedoen maar zal het rolletje smaller maken. Want heb al een grote deken gebreid met denk veel van deze patroontjes. Het gaat on het idee van het rolletje. Groetjes en tot ziens.

Annelein zei

Wat leuk dit blogje Esther... je bent al een ervaren breister! Dat poppentruitje is zo lief... en die knoopjes... tot in detail afgewerkt... <3...

Veel plezier straks met de breirol. Hoop dat het garen snel komt.

Liefs, Willeke

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##