maandag 9 december 2019

Lekker bezig ...

En ... lukt het met jouw breirol?


Het is heel de dag een dingetje ..
Ik ben van het schema, dus ik begin met knippen en plakken
om even mijn huiswerk in orde te maken.
Daarbij voeg ik de extra informatie die ik moet weten in het kort toe.
Print en mijn werkschema is klaar.

Patroon 7 was voor mij op een of andere manier niet te vinden,
 maar de hulptroepen op facebook hebben mij hierbij geholpen,
waarvoor dank.

huiswerk

Steeds moest ik achteruit werken, vooral op de teruggaande pen.
Hoe kan ik dit voorkomen? Een houten liniaaltje gepakt.
Dit leg ik onder de rij waar ik mee bezig ben.
Ik kijk niet naar het patroon verder, brei alleen wat er staat.
Dan vink ik de rij af.

t/m deel 5

O ja ... ik ben begonnen met de helft minder naalden voor ieder patroontje.
Ik vond het huiswerk per dag een beetje veel.
Daardoor besloten om de helft minder te doen per patroon.

hetzelfde van dichtbij

met nog meer bezig ...

En ... ik ben met nog veel meer bezig.
Het is nog maar een beginnetje ...

nu halverwege 8

En vandaag verder met patroontje 9
Wat kun je toch eigenlijk veel doen met alleen maar
rechte en averechtse steken ... zo leuk!

♡♡♡




Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##