donderdag 5 december 2019

Samen breien

Ik ben begonnen met de breirol 2019 
Je kunt het vinden op dit blog;



Het is lang geleden dat ik gebreid heb op naald nr. 2
Mijn handen zijn dat niet meer gewend merk ik
Maar gaandeweg lukt het wel



Onderaan mijn breiwerk zitten lusjes,
dit komt omdat ik breiend opgezet heb.
Weet nog niet hoe ik dat ga verwerken.

Meer mensen zijn de breirol aan het maken.

Er komen allerlei tips voorbij;
bv. over de kantsteek.
Dat is de eerste steek op je pen.
Het patroon zegt; niet breien.

Maar ook de laatste steek is een kantsteek,
deze word wel gebreid.

Sommige geven de voorkeur om deze averecht te breien.
Ik brei hem gewoon recht.

Ik moet wel de spanning op mijn draad in de gaten houden.
Met deze dunne pennen kan dat al snel te los worden 
merk ik.

Ben al weer iets verder als op de foto 
Maar zo leuk om te doen!
Weer succes met je patroontje vandaag ....
als jij meedoet.

Ik ga inhalen,
de helft van deel 3, de ruitjes 
deel 4 en 5 
dat is mijn huiswerk.

♡♡♡

1 opmerking:

Annelies zei

Leik dat er zoveel mensen meedoen. Succes !

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##