maandag 9 april 2007

Hoe plaats je een reaktie op mijn blog

Van verschillende mensen krijg ik te horen: "leuk hoor je website", "ik weet alleen niet hoe ik kan reageren." Voor die mensen is hier de handleiding om een reactie te plaatsen:

1. druk op reacties of op een reactie plaatsen, onderaan het stukje wat je gelezen hebt.
2. venster opent
3. word verification/woord verificatie. zet de letters die je ziet, in het vakje
4. choose an identity/kies een identiteit:
a. blogger: vul je gebruikersnaam in en je wachtwoord
b. other/anders, vul je naam in en eventueel het adres van je website
c. anonymous/anoniem
5. druk op preview/eerst kijken, zo ziet je reactie eruit
6. druk op publish your comment/publiceer je reactie

Bedankt je hebt een reactie achtergelaten.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel duidelijk omschreven, ik zou het niet kunnen verbeteren.
Maar er is een maar, soms als je op preview drukt gebeurt er helemaal niets, ook niet na 20 keer.
Dat ligt niet aan jou maar aan het systeem, het is dan te druk of het ding heeft geen zin om een bericht doortegeven.
Als je het dan na een uur weer een keer probeert lukt het wel.
Ikke niet snappe.
Dus gewoon volhouden het moet een keer lukken.

Anoniem zei

Je hebt gelijk.
Ik kom hier om naar je lieve pup te kijken (lief!). En naar de poes (lief!). Maar ik wil niet steeds 'LIEF!' kirren. Dus ben ik een stille lurker geworden.
Tijd om toch maar weer eens te commenten.
Goeie actie.

Anoniem zei

Esther,
Hopelijk is het nu eindelijk gelukt en kan ik vaker wat van me laten "horen".
De beschrijving is dan dus duidelijk geweest, bedankt!

Anoniem zei

hallo, ik ben via google op je site gekomen. Ik ben op zoek naar de gehele tekst vh lied 'vakantie vakantie klinkt door heel het land'. Een groot deel weet ik nog maar niet helemaal. Ik kan het nergens vinden en daarom kom ik dus nu bij jou aan haha. Weet jij toevallig de tekst? Ik hoor het graag. Gr Linda

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##