woensdag 4 april 2007

Een pup in huis

Een peuter in huis. Dat is hetzelfde. Dus had ik weinig gedaan in het huishouden de afgelopen dagen. Een beetje opruimen dat ging nog net. Niet te lang. Want dan stond ze al weer aan mijn voeten. Hoe ging ik dat nu vandaag oplossen? Er moest toch echt wat meer gebeuren dan een beetje opruimen. De bedden verschonen. En de ramen. Door de zon zie je hoe ze er aan toe zijn. En dat vraagt om een poetsbeurt. Ik had bedacht om een eind met haar te lopen. Niet te ver. Maar een wandeling waar ze wel moe van werd. En dan daarna lekker eten. Moe met een volle buik. Voldaan. Slapen!? Ik hoopte dat het zo uitpakte.

Het is nu bijna vijf uur. Onze slaapkamer ruikt weer heel fris. Het beddegoed is verschoond. De ramen zijn daar en in de hal gewassen. Ik heb stofgezogen en gestofd. En Obbe is heel de middag lekker rustig geweest. Geslapen, twee plaspauzes gehad. Eigenlijk wilde ze de ramen wel mee wassen, daar heb ik ze maar van af gehouden. Ze heeft bijgetankt en bruist weer van de energie. Morgen maar weer zien.

Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##