dinsdag 16 januari 2007

Weer een nieuwe template

Zoals jullie kunnen zien heb ik hard gewerkt aan een nieuwe template. Ik was die gele kleur snel zat. Een driekolommen blog leek me wel wat. Maar die zijn er niet standaard voor de nieuwe blogger. Dus ging ik op zoek op het internet en kwam uit bij hoctro's place. Deze blogger verbouwd templates en geeft je stapsgewijs aanwijzingen hoe je dat zelf kunt uitvoeren. Dat heb ik gedaan en zie hier het resultaat. Bij flickr een nieuwe badge gemaakt. De kleuren aangepast. Daarvoor kijk je op deze site: kleurcodes . Die voer je in bij je html van je template.Ik ben nu zeer tevreden en vind het er leuk uitzien. Wat jij?

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind hem wel mooi, goed van indeling en kleur.
Voorlopig zo houden.

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##