maandag 24 september 2007

WDD


Of wel werelddovendagen. Dat was het afgelopen vrijdag en zaterdag. J. heeft er volop aan meegedaan. Vrijdag een sportdag met alle dovenscholen uit het gehele land. Hij was "keikapot" zei hij toen ik hem ophaalde. Zaterdag wilde hij weer want prinses Maxima kwam. Dus hij voor het eerst met de bus naar Eindhoven. Best spannend. Dat spannend dat vond ik denk ik meer, hij vond het gewoon. Er is een filmpje gemaakt die dag van het bezoek van Maxima daarin komt een jongen voor met een wit hoedje. En dat is onze J. Je moet wel heel goed kijken. Hier is de link van dat filmpje: http://www.eindhovensdagblad.nl/video/regionieuws/article1917101.ece.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zag 'm! Ik zag 'm!
J. valt gewoon hartstikke op!
Niks moeilijk te vinden.
Wie was er zo slim om 'm een hoedje op te doen? De koningin heeft ook altijd een hoedje op, omdat iedereen haar dan makkelijk kan herkennen.
Maar dat kun je ZELF dus ook doen.
Hah. Leuk!

Esther van Lange zei

@elke: dit is j. als hij uitgaat. gaaf als je zo'n hoedje durft te dragen!

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##