dinsdag 14 augustus 2007

Mijn ritme

De kids weer naar school. Voor de een was het spannend. Hij kon niet zo goed slapen. Voor de ander was het leuk. Kamer inrichten, nieuw huisje, nieuwe groep. Nieuwe vakken: o.a.: techniek. Inzicht krijgen in meer maatschappelijke kwesties. Werk, loon, werksfeer, werknemer, werkgever, cao. Heel de week van huis en niet meer woensdagavond thuis. Allemaal dingen waar hij wel aan toe is. Voor de andere was het leuk, maar toch wel balen. Leuk om te vertellen wat voor stunt hij nu weer uitgehaald had. En balen omdat hij met de gymles aan de kant moest zitten. En omdat hij niet zo opschoot met zijn werk met een hand. En deze mams geniet weer van de rust in huis. Nee ik vind het juist niet erg als ze weer naar school gaan. Heerlijk, kan ik weer doen en laten wat ik wil. Maar ik hoor om me heen dat het ook soms anders is. Vanmorgen zei een moeder tegen mij:"ik ben wat dat betreft zo'n muts".

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Esther, hier Esther :-)
Ik heb even gegluurd op je website, maar geen tijd om echt goed te lezen, dat komt later wel.
Mijn kinderen hebben hun laatste week vakantie en dan moeten ze er ook aan geloven. Ik kom nog wel terug binnenkort om hier wat meer te lezen :-)

Groeten

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##