donderdag 30 augustus 2007

Asfalteren

Onze straat krijgt een nieuwe asfaltlaag. Gisteren hebben ze heel de dag gefreest, herrie en stof. Leuk voor die pas gewassen ramen van mij. Vandaag hebben ze de hechtlaag aangebracht en op alle in en uitritten zand gestrooid. Als de wals voorbij komt trilt heel mijn huis, en alles wat erin staat. Best spannend, vooral de kinderen vinden het een avontuur. Morgen gaan ze het hopelijk asfalteren. Betekent wel dat je er met de auto moeilijk uit kan om iets te gaan doen. Morgenvroeg ga ik voordat de mannen beginnen met hun grof geschut, mijn auto parkeren op een plekje zo dicht mogelijk bij huis. Zodat ik toch mijn boodschappen kan gaan doen. Het is even behelpen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Het werd tijd, dat er iets aan die weg gebeurde. Zouden ze er nou ook de lang-om-gezeurde fietsstrook aan vast maken?

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##