maandag 27 augustus 2007

Maandag

Ik vind het altijd heerlijk als het weer maandag is. Iedereen de deur uit, naar school of aan het werk. Mijn dag begint dan met sport. Een uurtje uitleven in de fitnisszaal. Heerlijk. Even ontspannen en inspannen tegelijk. Daarna doe ik altijd mijn boodschappen. Dan heb ik al veel belangrijks gedaan voor mijn gevoel. Echt flink aan de slag thuis, kan ik meestal niet zo goed komen. Tussen de middag eet ik met T. een boterham. S. blijft over op school en J. is heel de week verder niet thuis. Als T. weer naar school gaat, klim ik op mijn fiets in tennistenue. En ga ik nog een potje tennissen. Daarna thuis even onder de douche. Maandag is een beetje een dag voor mezelf. Niet teveel huishouden. Na het avondeten ga ik met de hond naar de cursus. Daarna ben ik moe net als Obbe die dan uitgeteld op de vloer ligt. Meestal kijk ik nog wat t.v. en ga ik op tijd naar bed. Om dinsdag fit aan de dag te beginnen. De Poetsdag.

1 opmerking:

Anoniem zei

inderdaad fijn om zo een dag voor jezelf te hebben!

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##