woensdag 30 mei 2007

Gezegdgehoordgeziengelezen (8)



Nieuwe Jazz-artieste.

Ik zag ze afgelopen weekend op t.v. bij Paul de Leeuw. Ze zong Jazz. Ze is pas veertien jaar oud. Net zo oud als onze J. Ze zingt. En hoe, Jazz op een frisse, ik vind nieuwe manier. Ik vond het meteen heel goed, toen ik haar zag. Ze heet Kim Hoorweg. Vanmorgen hoorde ik een intervieuw op de radio met haar vader. Zelf jazzpianist. Hij vertelde dat hij haar geprobeerd heeft de Jazz mee te geven. Maar ze wilde er niets van weten. Totdat Treintje Oosterhuis bij hun over de vloer kwam. Kim is fan van Treintje. Toen ze hoorde dat zij Jazz zong sloeg de vonk over. En dit jaar staat ze op het North Sea Jazz festival. Vanuit het niets in een keer een ster. Ze doet er nuchter onder, ze lijkt zelf overdonderd door de aandacht.

Foto: uit het haarlem dagblad

Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##