maandag 21 mei 2007

Bloggen

Jullie verwachten natuurlijk allang een nieuw stukje van mij. Ik vind ook dat ik iets had moeten schrijven. De continuïteit moet er wel in blijven zitten, dat ben ik met jullie eens. Maar op een of andere manier komt het er gewoon niet van. Ik denk dat het iets te maken heeft met de zomer. Voor mij het buitenzeisoen. Buiten bezig zijn met de tuin en baskets maken. Wandelen met de honden. De computer staat wat meer op de onderste plank. Maar ik ga de komende tijd toch mijn best proberen te doen, om wat regelmatiger te posten. Dat is bij deze beloofd. Tot dan.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien is een draadloze laptop voor op het achterterras een oplossing. :-)

Anoniem zei

Je hoeft maar naar je teller te kijken om te zien wanneer het mooi weer was.

Groetjes, Rozerood

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##