donderdag 24 mei 2007

Dierendagboek (21)

Stuivertje wisselen.

De kittens zijn nu zo groot dat ze binnen de boel op zijn kop gaan zetten. Zodra ze wakker zijn rausen (geen goed nederlands, dat weet ik ook wel) ze door de huiskamer. Hun wereldje word steeds groter. Dus vond ik het deze week hoog tijd worden dat ze ook naar buiten konden. In de praktijk is dat een beetje ingewikkeld. Picka lust jonge katjes graag. Obbe is een beetje onbehouwen en snapt niet dat die grote poten pijn doen als je die boven op je kleine hoofdje krijgt. De kater. Ja, het is een kater en twee poesjes. Probleem voor later. De kater durft al in de keuken te komen als ze weet dat de honden buiten in het hok zitten. Ze kruipt dan gewoon onder het hekje door. Picka zit al een geruime week geduldig te wachten aan de ander kant, of dat een kitten zich vergist. Maar dat naar buiten gaan houd dus in, dat Picka of vast moet zitten aan zijn ketting op het gras. Of dat Obbe en zij in hun hok zitten. Dan kan ik de achterdeur openzetten en kunnen de katjes naar buiten. Tot nu toe gaat dat goed. Totdat ik een keer mijn aandacht laat veslappen. Hopenlijk duurt dat nog heel erg lang.

Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##