zaterdag 24 maart 2007

Rehabilitatie

Nou ben ik een tijdje druk geweest, zodat het bloggen er even bij inschoot. Maar toen ik weer wilde gaan posten bleek mijn blog gesloten te zijn. De robot van blogger die alle sites controleert op spam vond mijn blog een spamblog. Hij had karakters gevonden die afkomstig waren van een spamblog, volgens de mededeling. Het is een automatisch proces. Dus "locked" was de mededeling. "Unlock", dat wilde ik meteen . Zo werkt dat dus niet. Je kunt dan een bericht versturen of ze je blog willen bekijken en unlocken. Dit is ook een automatisch proces. Dat duurde me allemaal te lang. Dus een bericht verzonden naar de Blogger Help of ze konden zorgen voor rehabilitatie van mijn blog. Waarop het volgende bericht als antwoord kwam:


Hello,
Your blog has been reviewed, verified, and cleared for regular use so that it will no longer appear as potential spam. If you sign out of Blogger and sign back in again, you should be able to post as normal. Thanks for your patience, and we apologize for any inconvenience this has caused.
Sincerely,
The Blogger Team


Een hele opluchting. Anders had ik al mijn blogwerk voor niets gedaan en kon ik weer van voren af aan beginnen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je het vloeken weg laat was het stil in Riethoven.

Esther van Lange zei

@jos, daar moet ik even over nadenken.

Anoniem zei

Dat je blogger geblockeerd was.
En dan weer opnieuw beginnen.

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##