woensdag 28 maart 2007

Alzheimer-light

Startklaar in tennistenue zit ik te wachten op mijn tennismaatje. De tijd gaat voorbij. Ik begin me al enigzins zorgen te maken. Alle andere tennisparen druppelen binnen. Maar niet mijn tennismaatje. Tijd om te spelen. Iedereen gaat naar zijn baan. Ik blijf alleen over in de kantine. Zou ik me dan echt zo vergist hebben. Ik bel mijn maatje op haar mobiel. Ze zit op haar werk. Nee, die wedstrijd was verzet. Thuis kijk ik het na in mijn agenda. De oude afspraak had ik niet uitgewist.

Mijn man en ik hadden die ochtend een afspraak. Om elf uur stond in mijn agenda. Hij moest vanuit zijn werk komen. Ik kwam van thuis. Bij de receptie hadden ze ons gemist om negen uur.

Laatst was ik met S. bij Herlaarhof en toen bleek dat we er die dag niet moesten zijn.

Langzamerhand begin ik toch echt een beetje ongerust te worden en aan mezelf te twijfelen. Zo kijk ik nu iedere morgen eerst in mijn agenda wat de planning is. Dan nog gaat het fout.

Stond ik tussen de middag op school. Begint een moeder een verhaal te vertellen over de ouderavond. Ouderavond! Die was gisteren(stond in de agenda)! Toen zat ik voor de t.v.

Zou het nog goed komen of is dit het begin?

1 opmerking:

Anoniem zei

Het zijn wel veel voorbeelden op een hoop.

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##