zaterdag 8 juli 2006

Waar nu weer over

Nu ik een blogger ben of zeg je aan het bloggen ben of een blog heb. Je mag zelf kiezen. Vind ik het dus moeilijk om regelmatig een stukje te schrijven. Van mezelf vind ik dat ik niet iedere dag moet schrijven, maar toch zeker eens in de drie of vier dagen, zeker niet langer. Toen ik nog niet begonnen was dacht ik:" dat doe ik wel even". Maar in de praktijk valt dat dus knap tegen. Nu wordt ik de komende weken natuurlijk ook bezig gehouden door de jongens die thuis zijn. En om dan steeds te lopen denken: "wat zal ik nu weer eens schrijven". Daar ontbreekt het me nu aan tijd. Gewoon schrijven wat je bezig houdt. Dat is veel, maar ik vindt het niet interessant genoeg voor de mensen die dat dan zouden lezen. Of vergis ik me hier misschien in?

1 opmerking:

Anoniem zei

Tot nu toe vind ik jouw stukje zeer onderhoudend. Gewoon doorgaan dus, zou ik zeggen.

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##