maandag 21 januari 2008

Skiën of carnaval


Vroeger was dat voor mij geen keuze. Carnaval. Van vrijdagavond tot woensdagavond. Maar mijn man J. gaat liever skiën. En ik moet zeggen dat ik het heel aardig van hem geleerd heb. Maar ja. Dit jaar, was ons huisje bezet. Dus werd het niet skiën, maar carnaval. Voorzover dat ik carnaval ga vieren. Maar T. was helemaal blij. Hij heeft al verschillende vergaderingen gehad. In deze vergaderingen werd een vriendengroep opgericht. Met de naam: de Herrieschuppers. En verder werd er besproken wat voor wagen ze zouden gaan bouwen. Dus hij hoopte stiekem dat het huisje bezet was, zodat hij kon gaan carnavallen. Ook is de outfit al aangeschaft. Een felgroene tuinbroek(veel te groot), met idem kleur cowboyhoed en een paars sjaaltje dat afgebiesd is met een groene draad. Verder moest hij oude schoenen opsnorren, die overgeverfd zullen worden. Gelukkig had J. net schoenen die afgelopen waren. Dus die kon T. gebruiken. Verder heeft hij nog een instrument in elkaar geknutseld bij de hobby. Thuis opgepimpt met allerlei kleurtjes. Dus hij is er bijna klaar voor. En S. reageerde ook met een 'hoi' op het bericht dat het huisje bezet was. Alleen onze J. vond het minder. Hij is overgestapt van de ski naar het board. Heeft geoefend op de binnenbaan. En hoopte nou toch eindelijk dit in de praktijk toe te gaan passen. Buiten op de sneeuw, in het buitenland.


plaatje bron: www.skibaan.nl

1 opmerking:

Anoniem zei

Alvast heel veel plezier toegewenst met carnaval. Carnaval is aan mij echt niet besteed. Ik vind daar helemaal niks aan, maar ik ben er dan ook totaal niet mee opgegroeid. Mijn jongens zitten op een katholieke school en vieren dus wel carnaval op school, maar verder merk je daar niet zoveel van hier in de buurt en dan leeft het totaal niet.
Wintersport hoeft van mij ook niet zo nodig hoor.. ja, lekker terrassen in de zon met een gluhweintje en apres-ski, dat wel.. maar skieën.. brrr... Geef mij maar een zonvakantie :-)

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##