vrijdag 4 januari 2008

Jarig

Voor ons altijd een druk begin van het nieuwe jaar. Drie jarigen in twee weken tijd. Silvan is jarig zodra het vuurwerk ontstoken word. Ik ben jarig op de vijfde en J. is morgen jarig. Vandaag ben ik de uitnodigingen aan het maken voor S. zijn feestje. Zeg maar feest. Dit jaar mag hij een echt fuif geven net als zijn broer. Hij mag zijn oude en nieuwe klas uitnodigen. Zo kan hij het contact met zijn oude klasgenoten weer even aansnoeren. Dit verwaterd op den duur, als je op een andere school zit. En zijn nieuwe klasgenoten wonen nou ook niet zo dichtbij dat er veel contact is. Als je afspreekt, moet dat telefonisch met de ouders, de bus moet geinformeerd, meerijden naar het vriendje, om vijf uur ophalen met de auto. Dus dit leek me een leuke gelegenheid eens iedereen uit te nodigen. En niet die wel en die niet. Nu moet ik nog gaan verzinnen hoe we die groep bezig kunnen houden, zodat ze niet mijn huis gaan verbouwen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Gefeliciteerd!!

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##