vrijdag 1 februari 2008

Internet

Wat kun je toch veel met internet. Deze week kwam ik op schoolbank.nl terecht. Hier kun je je oude klasgenootjes terugzoeken. Je kunt opgeven op welke school je gezeten hebt. En je kunt klassefoto's voorzien van alle namen van de personen die op de foto staan. Toen ben ik in mijn oude fotoboeken gaan neuzen. En daar stonden een paar leuke klassefoto's in. En bij iedere foto zat een lijstje met de namen van iedereen in de klas. Dus ik heb de klassefoto's toegevoegd aan de databank van schoolbank.nl. Ook bij hyves kun je zoeken naar oude bekenden. Ik heb er al aardig wat opgesnord. O.a.: wat klasgenoten van de Mavo, een vroegere liefde, mijn eerste buurmeisje, mijn vriendinnetje op de M.S.P.O. Allemaal mensen waar je een tijdje van je leven mee opgetrokken hebt. En die je daarna uit het oog bent verloren. Doordat je verhuisde en ergens anders ging wonen. Wat is het dan leuk om ineens allerlei berichtjes te kunnen schrijven naar elkaar, of live bij te kletsen op kwekker. Of je ontvangt een lange brief per email. Ik geniet ervan.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja, leuk is dat he. Ik heb dat ook allemaal ontdekt. Ik vind het ook enig om al die mensen van vroeger terug te vinden. Alhoewel, soms zie ik iemand en dan laat ik het maar zo :-D

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##