zaterdag 9 februari 2008

Pubers


Ik begin steeds meer te merken dat ik tussen de pubers zit. Het gaat niet over meisjes maar chickies, die gescoord worden. Mijn fiets (silver bullet van sparta) miste van de week ineens zijn fietstassen, van die met allemaal bloemetjes erop. Ik vroeg me al af wie dat had gedaan. En dacht eigenlijk aan een grap. Zo van als ze aanfietst vallen haar fietstassen eraf. Hahaha. Maar dat was het niet. Er bleek op gefietst te zijn. Door wie? Wie wil er nou wel op een hippe fiets rijden, maar dan niet met van de belachelijke fietstassen erop? Juist, ja een puber! J. had hem gebruikt. Toen ik hem ermee confronteerde beaamde hij meteen dat het een gave fiest was, maar dat hij die fietstassen niks vond. Ik heb hem gezegd dat hij mijn fiets na toestemming mocht gebruiken, maar dan wel met fietstassen erop. De coole fiets wint het van die duffe fietstassen. Hij is er nu op weg voor een boodschap.


fotobron: sparta.nl

Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##