woensdag 27 juni 2007

Voorbereiding

Ik ben me aan het voorbereiden op de grote vakantie. Nee, wij gaan niet weg. In die zin dat we op vakantie gaan naar het buitenland. Doen we al voor het derde jaar. Vooral omdat het voor de kinderen zelf het rustigste is. Mensen die niet goed tegen veranderingen kunnen moet je niet drie weken ergens anders laten "wonen". Daar worden ze juist onrustig van en wie moet daar voor opdraaien. Ik. Ik word dan heel de dag met vragen bestookt. "Wat gaan we dadelijk doen? En wat is daar dan? Kan ik daar dan? En hoe ziet dat eruit? Hoelang gaan we dan? En gaan we daar ook eten? Wanneer gaan we dan naar huis?" Om dit te voorkomen. Blijven we lekker thuis in ons eigen huis, met eigen tuin, in ons eigen bed, met onze eigen spullen. Dan heb ik ook het meeste rust. Een nadeeltje. Het huishouden. Dat blijft.


maar als ..... dan hiernaartoe

Lees ook: bijna vakantie door Elke Das

Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##