dinsdag 11 april 2006

Tattoo!



Er was een pakketje bij de post. Een jaar of twee geleden speelde ik met de gedachte om een tatoeage te laten zetten. Vanaf het moment dat ik dat wilde ben ik eens rond gaan kijken. Nou op het strand liep iedereen met zo'n ding! En ze leken ook nogal veel op elkaar. De favouriete plek is net boven de bilnaad. Of ligt dat aan mij dat ik dat zo vind? In ieder geval vond ik het opeens niet meer zo'n 'must have'. Maar dit was precies wat ik zocht: niet te definitief en mooi. Een bodystamp. Het is een stempel voor op je lichaam. Je hebt een inktpad en kiest daarbij de afbeelding die je leuk vind om op je lichaam te stempelen. Het lijkt net een echte tattoo. Als je er genoeg van hebt of je wilt hem op een andere plaats dan verwijder je hem met make up remover. Zo gezegd zo gedaan. Dus j. moest een foto maken om te laten zien hoe het eruit ziet. Het stempelen mislukte deze keer. Verwijderen met remover. Dat ging niet zo gemakkelijk als me verteld was. Met als gevolg dat ik nu overal bodystamps heb die er de komende dagen af moeten slijten.

Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##