maandag 10 april 2006

Sporten






s'Maandag's begin ik altijd sportief . Dan ga ik naar fysio fitness franssen. Mijn sportschool. Al zo'n acht jaar, twee keer per week. Niet zo'n macho-sportschool. Krachtpatsers met van die dikke spierballen, die kom je daar niet tegen. Wel veel mensen die revalideren van een blessure. Twee keer per week ben ik daar te vinden. Trainen met apparaten. Lopen, crossen, fietsen, aquajogging. Daar werk ik me echt in het zweet en probeer ik mijn conditie op peil te houden. Vorige week gestart met looptraining op de loopband. Begonnen met een minuut wandelen, een minuut lopen, 12 minuten lang. Dat ging goed. Deze week 2 minuten lopen en twee minuten wandelen, 15 minuten lang. Nou dat vond ik toch wel pittig. Maar al dat sporten wordt beloond met een half uurtje zonnebanken.

In de zomermaanden komt daar nog tennissen bij. Ik neem lokaal deel aan de gemengde en de dames competitie. Altijd leuk en afwisselend. Iedere week weer iemand anders om met en tegen te spelen.

Ja, sporten is toch wel een hobby van mij.



Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##