dinsdag 9 oktober 2007

Fysiotherapie

Net terug van de fysiotherapie. Vier weken geleden een sessie afgesloten. Als ik binnen twee weken weer last zou krijgen, dan mocht ik bellen. Het duurde iets langer. Mijn rechterschouder en nek. Steken, jeuk, verkramping. De fysiotherapeut zegt dat het vanuit mijn nek komt. Dus weer manueel gekraakt. En mijn nekwervels zijn gemasseerd. Het kraantje ging meteen open toen hij met aftasten begon. Zo'n pijn. En waarvan? Ik zou het niet weten. Vorige week die kant alleen maar ontzien. Zodra ik er iets mee doe voelt het niet goed. Spanning? Ja, dat kon het ook zijn. Nou dan gooien we het daar maar op. Advies: warmte. Dus ga ik maar weer heel de dag met de kersenpittenzak op mijn schouders rond lopen.

Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##