dinsdag 30 oktober 2007

Te lang geleden.


Bij binnenkomst, je weet van gekkigheid niet waar je moet kijken!


Nou hè,hè. Ik heb weer tijd. Dat is dus niet waar. Ik maak wat tijd. Anders komt er helemaal niets meer van. Wat ik de afgelopen tijd gedaan heb? Stilgezeten heb ik niet. De jongens zijn een week thuis geweest. Herfstvakantie. We zijn er een paar dagen tusssenuit geweest. Naar Euro Disney. Was leuk. Inderdaad, geweldig, hoor je me niet zeggen. Het was lang genoeg, drie dagen. We hebben veel gezien. Je valt in het begin van de ene Ohh in de andere Ahh. We hoeven niet nog een keer zoals veel mensen doen. We vonden allemaal wat anders leuk. De een de disney figuren, de ander de rollercoasters, nog een Movie World, de mijntrein, de radarboot, de boomhut, de filmset. Je moet het een keer gezien hebben om er over mee te praten. Maar het is niet echt ons ding. Héél veel mensen, veel wachten, veel te zien. Je wordt geleefd.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja, ik dacht al: waar ben je? Maar gelukkig, je laat weer wat horen. En ondertussen is dat alweer bijna twee weken geleden. Ken je nagaan dat ik ook niet altijd kijk en het soms gewoon vergeet. Ik heb veel blogs in een RSS reader en die van jou wil daar niet in. Dus als ik het erg druk heb, vergeet ik het wel eens..

En eurodisney is ook niet mijn ding. Mijn twee oudste kinderen zijn er allebei al vaker geweest met hun vader, maar mij trekt het eigenlijk helemaal niet. Inderdaad, door de drukte en het geleefd worden, al die indrukken bij elkaar.. brrrr! Maar ik zal er toch een keer heen gaan, denk ik. Omdat mijn jongste jongens dat waarschijnlijk ook geweldig zullen vinden.

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##