woensdag 14 juni 2006

Uitnodiging

Ik ben begonnen met Flickr. Wat dat is. Een dienst waar je je foto's op internet kunt plaatsen, gratis(tot op zekere hoogte). Vandaar ook die leuke kleine fotootjes in de sidebar. Deze zijn allemaal door iemand uit ons gezin gemaakt. Je kunt 20 mb aan foto's per maand plaatsen. Zo kan ik onze foto's laten zien aan iedereen die ik wil. Moet je natuurlijk wel bereid zijn om zo'n gratis account aan te maken. Je hoeft er niets mee te doen. Maar je kunt ten aller tijden onze foto's bekijken. Vrienden en bekenden krijgen toestemming om onze familiekiekjes te zien. Anderen alleen de foto's die ik aanmeld als public(publiek).Was ik net lekker bezig, en had ik er mijn eerste setjes opstaan, zat ik al aan mijn limiet. Nu wilde ik toch wel verder. Nu heb ik een pro account. Pro staat natuurlijk voor professioneel. Toch wel hip om je foto's op de computer te laten zien. Zo hoef je je digitale foto's niet meer af te drukken. Je mailt mensen en ze kunnen je nieuwste foto's zien. Dus bij deze ben je uitgenodigd om een kijkje te nemen op : flickr.com. De foto's van: thatsme(e).

Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##