zaterdag 6 november 2010

Hallo World

Vandaag zo'n beetje bezig geweest om mijn blog op te pimpen. Waarom? Omdat ik het toch wel leuk vind om af en toe een stukje te schrijven, zodat jullie dat kunnen lezen. Waar ga je het dan over hebben? Nou. Ik vind het leuk om te vertellen; dat onze T. vandaag aan freerunnen heeft gedaan. Dat ik vanmorgen toen ik op stond de reeën zag, voor de eerste keer na de zomer en het afhalen van de mais. Dat J. sr. lekker een keer heel de dag thuis was op zaterdag. Dat S. nu bezig is met een langeafstandszwemwedstrijd (LAC). Dat ik voor de eerste keer dit jaar strontverkouden ben. Dat dat komt omdat het deze week 16 graden is geweest! Dat morgen de preproloog dakar 2010 uitgezonden word om 19.00 uur. Dat ik deze week het boek "Hart van Zand" (biografie van Jan de Rooy) gelezen heb. Dat dus.

Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##