zondag 6 april 2008

Foto's bijwerken


Ik ben gestrand in augustus tweeduizendvijf met foto's inplakken. Toen kreeg ik mijn eerste digitale camera. J. heeft een analoge en heeft nog verschillend rolletjes volgeschoten. Dus nu zit ik met een analoge en digitale administratie van mijn foto's. Deze moet ik parallel laten lopen. Dan moet ik uitzoeken welke foto's ik af wil laten drukken. En welke analoge foto's ik daarnaast ook nog in wil plakken. Ik heb vijf verschillende plakboeken. Een gezinsalbum, een voor ieder kind en een voor het huis waar we in wonen. Dus een heel uitgezoek. Ik vind het iedere keer weer leuk als alles nog eens de reveu passeert. O ja, dat en o ja dat. Een leuk werk, maar ik ben ook weer blij als het allemaal gelukt is.


Bron: www.sigma-benelux.nl

Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##