zaterdag 16 december 2006

Nieuwe stijl

Er is hard gewerkt. En zie hier het resultaat. Nieuwe kleuren. Groter lettertype. Ik vind het zelf erg leuk om te zien. Het geeft me het gevoel van een grote speelplaats. Om te ontdekken. En die ontdekkingen hier te laten zien. Zie hier al een ontdekking: het webdiertje. Blob.

Adopt your own useless blob! Grappig hè? Maar ik wil meer op mijn blog. Zo wil ik de reakties nog aanpassen. Er is een manier om ze uitgebreider in een frame te laten zien. Ik ga eens rondsnuffelen bij you tube. Ik heb iets gehoord van een overname. Eens kijken of ik ook filmpjes kan maken van de dierenwereld om me heen. En deze dan natuurlijk hier laten zien. Ik heb nog wat plannetjes om aan te werken.
Je kunt maar een hobby hebben. Wel oppassen dat de wederhelft niet gaat mopperen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De nieuwe template ziet er mooi uit. Als ik wat meer tijd krijg moet je mij dat ook eens leren.
Ik denk ( weet wel zeker ) dat hierin heel veel tijd gaat zitten.

Esther van Lange zei

Valt wel mee. Deze stijlen kun je kant en klaar uitkiezen. En dan bewerken door kleurnummers te veranderen en lettertypes te veranderen in de opmaak. Dat is het voordeel van blogger.

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##