woensdag 20 december 2006

Ik ben getikt

Nee, ik ben niet gek. Maar getagd door iemand op het world wide web. Elke heeft mij getagd. Een soort tikkertje onder bloggers. En als je dan getagd bent moet je vijf dingen van jezelf vertellen die bijna niemand anders weet. Daarna tag je zelf vijf andere weblogs.

Nou de vijf dingen zijn dat:

ik de papiertje van de chocola die ik eet verstop.
ik een hekel heb aan verstelwerk, hup in de zak van max.
ik s'middags graag zittend een "dutje" doe, heerlijk.
ik een bikkel lijk, maar dit absoluut niet ben.
ik van slakken (escargots) hou.

En ik tag:
De site van de
liebelingen , het leven van een gezin met meerdere zieke kinderen.
Een blog van een webmaatje
tashaea

En op meer site kan ik niet komen terwijl ik weet dat er plenty zijn. Ik kijk dus te weinig naar blogs van anderen, een teken voor mij om eens wat meer rond te kijken op andermans blogs.

Kijk voor de spelregels op: www.enthousiasmeren.nl

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Alles zal tegen u gebruikt worden.
Voorzichtig met geheimen, op internet zijn het geen geheimen meer.

Anoniem zei

aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh ik wist niet dat je mij getaged had. hihi nu moet ik ook 5 dingen op mijn blog zetten, hmhm ik ga effe die regels lezen en diep nadenken. vind het wel superlief dat 'webmaatje' *knuffel*

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##