vrijdag 8 september 2006

Goed voor de dag komen

Omdat het mooi weer is en een van de laatste keren zal zijn, heb ik voor morgen een barabecue gepland. Niet zomaar, mijn vader en zijn nieuwe vriendin zijn uitgenodigd. Nu moet ik nog boodschappen gaan doen. Ik loop al heel de dag te verzinnen wat ik op tafel zal gaan zetten. Natuurlijk wil ik goed voor de dag komen. Dus een beetje mijn best doen. Dan wordt het niet de doorsnee bbq die we hebben als we met ons gezin aan tafel zitten, maar met een extra tintje. Een eigengebakken italiaans brood. Mja. Een voorafje, bedje sla, met warm geitenkaasje uit de oven, met honing en pijnboompitten. Mjaa.In plaats van barbecueworst iets van vis; tonijn of zalm. En daarnaast een garnalenspies. Mjaaa. Is nog mager ook. Nou ik zou al heel tevreden zijn. Ik denk dit dat het word. Nog suggesties?


17.02 uur. Er lagen mooie forellen bij de winkel. Die heb ik maar gekocht.

Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##