donderdag 31 augustus 2006

Infoavond

Woensdagavond is altijd druk. S. heeft voetbaltraining. Daarna heeft T. voetbaltraining. En dan wil J. nog naar zijn modelbouwclubje. Dit keer was het nog drukker. Man J. moest ook weg. Ik had een infoavond op school van groep 4, de klas van T. Nou had ik het natuurlijk al allemaal uitgedacht hoe ik dat ging doen. Alleen kwam het dan zo uit dat T. thuiskwam als ik er niet was. Dus zou hij een keykoard meenemen met een sleutel van het huis eraan. Hij moest dan de deur op slot doen zodra hij thuis was en naar bed gaan.

S. had gedouched, nog even t.v. gekeken en lag al een half uur in bed te slapen. Ik bracht J. wat vroeger naar zijn clubje, zodat ik op tijd op de infoavond was. Dit alles had ik natuurlijk doorbesproken met T. de dag daarvoor. Hij vond het allemaal prima. Ik zat net achter het bureautje van T. in zijn klas. De juffen hadden zich zojuist voorgesteld. Ging mijn nieuwe mobieltje af, waarvan ik de toon nog niet meteen herkende. Ik verontschuldig me en ging snel naar de gang. T. huilend aan de telefoon. "Ik vind het heel eng als jij er niet bent." Ik stelde hem gerust en ben met verontschuldigingen naar de juffen toe meteen huiswaarts gekeerd. Daar heb ik T. geknuffeld en gezegd dat ik hem niet meer alleen thuis zou laten s'avonds.

1 opmerking:

Anoniem zei

Een beetje juf vind ook dat je beter thuis kunt zijn dan op zo'n informatie-avond.

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##