maandag 20 oktober 2008

Gezegdgehoordgeziengelezen(14)



"Het paard als spiegel van de ziel" geschreven door Nanda van Gestel-van der Schel. Dit boekje heb ik dit weekend gelezen. Nanda is een oud buurmeisje van me. Ik kwam haar op het spoor via Hyves. Op een of andere manier werd ik meegezogen in het verhaal. Ze kan "praten met paarden". Ze is paardenfluisteraar. Heel erg interessant. Hoe een paard je een spiegel voor kan houden, in je handelen en doen en laten. Hoe je in het leven staat. Herkenning hoe je zelf met opvoeden van je kinderen bezig bent. Hoe je relaties opbouwt of laat rusten. Intuïtie, luisteren naar je innerlijke gevoel. Allemaal dingen waar ik al wel eens over heb nagedacht, maar waar ik nu weer over na ga denken.

Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##