woensdag 5 maart 2008

Buitengesloten

Heb jij jezelf wel eens buitengesloten? Zodat je niet je eigen huis binnen kan. Ik van de week. Dat was de eerste keer. Dat voelt stom! T. was thuis toen ik wegging om te lopen met de honden. Ik zei tegen hem dat hij de deur open kon laten. Want J. lag toch te slapen boven. Hij had een studiedag, dus was thuis. Toen ik terugkwam bleek alles op slot te zitten. Nou, dan maar even naar de buren. Eerst een bakje koffie gedaan. Nog maar eens naar huis. Misschien was J. ondertussen wakker. Jawel, hij was wakker. Maar niet beneden. Boven stond de muziek aan, zo te horen aan de beat. En mijn beat van het bonzen op de kozijnen kwam daar niet boven uit. Steentjes gooien tegen de raam hielp ook niet. Dove! Nee, dat mocht niet, het lag immers aan mijzelf. Dus terug naar de buurvrouw. Zij had al voorgesteld om haar fiets te lenen. Zodat ik op school bij T. de sleutel op kon gaan halen. Daar aangekomen klopte ik op de deur van het klaslokaal. De juf zei nog iets van revanche. T. zijn gel was op en ik had verkeerde gel gekocht, volgens hem was deze niet sterk genoeg. Dus daarom had hij nu de sleutel maar mee naar school genomen zodat zijn moeder er thuis niet in kon. Grappig hoor!!

Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##