woensdag 26 december 2007

Kerstpakket


al zijn glans en kleur verloren

Heb je ook een kerstpakket gehad? Met allemaal lekkere dingetjes? Ik ook. Er zat ook een extraatje in. Een kerstlot, je kunt gratis meedoen aan de postcodeloterij. Je moet het alleen even activeren op internet. Heb ik gedaan. Maar dan loop je tegen een val aan. Trap er niet in. Anders speel je nog dertien keer mee met dat lot, en machtig je ze, tot schriftelijke wederopzegging, om iedere maand negen euro van je rekening af te schrijven. Wat een oplichters, en ik denken dat ik lekker gratis mee mocht spelen voor zo'n supergrote prijs!

Dan hou ik het toch maar bij al mijn kerstpuzzels waarvan ik de oplossing doorgebeld heb. Zou er een romantisch weekendje uitrollen?

Geen opmerkingen:

## ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ##